fredag 30 oktober 2009

EN EXTRA DAG

Måste väl plita ner några rader såhär på fredagkvällen. Känns dock som lördag för mig eftersom jag varit ledig idag. Nu har jag alltså TVÅ hela dagar kvar av ledighet. Med den här extradagen ledigt känns det som om det är värsta lyxen och som om man är borta en vecka på semester. Att en enda dag kan göra så mycket!

Idag har jag fikat hemma hos en vän. Riktigt trevligt att bara sitta och snacka om allt möjligt. Gooood bulle var det också. Bakningsnerven i mig började rycka och jag känner att jag måste baka bullar någon dag. Det var riktigt länge sen.
Med mig hem från vännen "fick" (ska betala!) jag en kattlåda med tak, så att katten inte sprätter ut sand över hela jäkla badrumsgolvet, något som hon nu gör...hela tiden! Hoppas bara hon vågar gå in i lådan och göra sina behov. Ska prova imorgon.

Idol har sänts på tv. Ärligt talat...jag börjar faktiskt trötta liiiite på hela Idol. De första två-tre åren var helt okej och det var roligt att följa idolerna. Men nu....nu känns det mer och mer mättat på något sätt. Har det med åldern att göra tro? Börjar man bli gammal....och tråkig? Näe, inte då. Det är väl bara att en programidé inte kan hålla sig på topp hela tiden, år ut och år in. Det börjar dala lite för Idol nu...enligt mig iallafall.

Good night everybody!!

1 kommentar:

Chrisse sa...

Ja, det var verkligen trevligt att fika idag och helt klart en super bulle. Så var köpte du den?
Det är absolut inte bråska med pengarna för lådan, hoppas med dig att hon kommer att använda den. :D
Hmm, ingen av de som vi ville skulle åka åkte. Det är nått fel. Vi får disskutera det lite senare ;) sussa sött!