onsdag 28 oktober 2009

VILL INTE VARA SJUK

Näe, säg inte att jag börjar bli sjuk nu!

Igår var jag på konferens (ja, igen!), men denna gång var det bara vår lilla grupp som åkte. Kände mig hängig under hela dagen och huvudvärken låg molande i bakgrunden. Men imorse kändes det ganska okej så jag släpade mig upp och åkte in till jobbet. Har gått bra hittills och inte känt av nåt mer, förutom att den förbannade näsan är täppt och rinnande omvartannat. Det blir ingen träning idag i alla fall. Får ligga lite lågt och hoppas att skiten, vad det nu är för något, går över snart.

Det är halvdag på fredag, men jag tänkte ta ledigt då! Fan vad skönt!! Det kommer väldigt lägligt, måste jag säga.

Lägger in ett klipp som florerat runt på Facebook. Helt otroligt vilka talangfulla människor som finns. Det är från Ukrainska tv-programmet "Talang". Hon vann också hela tävlingen!

Inga kommentarer: