torsdag 15 oktober 2009

IDOL

Till en början var jag skeptisk till den nya Idol-juryn. Men dom har växt och nu tycker jag mer om den nuvarande än den förra.

Anders Bagge är väl den som många har som favorit, vilket jag tycker är befogat då han verkar vara hur trevlig som helst och ser ut som en nallebjörn. Men på senaste tiden har Andreas växt avsevärt, tycker jag. Jag har sett och hört honom i ett antal intervjuer nu och han verkar verkligen ha fötterna kvar på jorden, verkar supertrevlig och ger ett bra intryck på nåt sätt. Han har redan skrivit en bok om sitt liv, och jag är liiite sugen att läsa den men vet inte om jag ska köpa den. Jag är så jäkla dålig att läsa böcker så jag är rädd att den bara blir liggandes.
---
Idag åker avdelningen på konferens. Hemma imorgon eftermiddag. Längtar redan tills jag kommer hem...

1 kommentar:

Nettan sa...

Ja men Mia, köp boken och om inte du läser den så lånar jag den och läser!!!!


Hoppas du har haft en kanonbra födelsedag,även fast du varit på konferans!!!

Grattis grattis grattis till världens bästa Mia!!!!!

Kramar