onsdag 7 oktober 2009

TV-KVÄLL

Bloggtorka!!!
Vet fan inte vad jag ska skriva om. Kommer på flera saker då man INTE är i närheten av en dator, och tänker "det där ska jag komma ihåg". Jo, tjena...det gör man ju knappast.

Några saker är i alla fall inplanerade i helgen. Chokladfestivalen pågår fred-sönd och jag kommer ha svårt att hålla mig därifrån , så det kommer nog bli ett besök där. Kanske också köper nåt extra gott, det är det värt! Iår ska jag vara där i tid, helst när dom öppnar. Inte göra som sist jag var där...åka in sent på dagen då det absolut kryllar av folk och man knappt kan ta sig fram, det var ingen höjdare.

Ikväll är det en riktigt tv-kväll. Först säsongspremiär av Stockholm-Arlanda, sedan Grey´s Anatomy och kl 22:00 börjar den nya serien Southland. Varför lägger tv3 nu för tiden alla bra amerikanska serier så sent? Vill dom inte ha bra tittarsiffror, eller? Irriterande...

2 kommentarer:

Peter sa...

Glöm inte bort att du ska ha Busis på lördag oxå...:-)... MIG kan ni inte lura,hahahaha...
Kram

Mia sa...

Fattar ingenting vad du pratar om...helt oförstående!! Jag ska ju till Chokladfestivalen!

Choklad, choklad, choklad...mmm....