söndag 18 oktober 2009

HELGEN

Söndagkväll....IGEN! Jag tycker verkligen helgerna går alldeles för fort.

Igår åkte jag ner till bowlinghallen och hälsade på. Fick bevittna ett riktigt spännande slut på matchen, och dom vann! Riktigt kul!

Middag med mamma och ett par sena födelsedagspresenter. Fick bl a Andreas Carlssons bok, kul att hon hade snappat upp när jag sa att jag tänkt köpa den. Började läsa den igårkväll och den ser lovande ut. Ska vara duktig och läsa några sidor varje kväll. Är annars riktigt kass på att komma någonvart i böcker. Jag börjar att läsa, men lägger efter ett tag. Värdelöst.

Idag var det städning på gården med bostadsrättsföreningen. Säger bara...NEJ. Fy fan, vad tråkigt men tyvärr ett måste. Man var självklart inte tvungen, men jag känner att jag måste visa mig ett par timmar och hjälpa till lite iaf. Någonting kan man väl bidraga med.
Har aldrig haft riktigt koll på grannarna, men såg vissa idag som jag aldrig sett förut. Undrar om det är jag eller dom som är inne för mycket? Hmm...

Sedan ljusparty hos bästa Nettan. Alltid roligt att få lukta och titta och lukta ännu mera. Sedan ha beslutsångest för vilka dofter och vilka sorts ljus man vill ha. Nöjd blir man iaf hur som helst.

Skön hemmakväll...men med absolut INGENTING på tv:n. Denna söndagkväll slår nog rekord i "bara-skit-på-tv"-söndag. Men jag har ju min nya bok att förkovra mig i....tur det!

Good night everybody! "Sleep tight and don´t let the bed bugs bite"...

Inga kommentarer: