söndag 25 oktober 2009

INGEN EXTRA TIMME FÖR MIG INTE!

Helvete!!

Typiskt mig. Jag glömde ställa om klockan innan jag gick och lade mig igår kväll, så jag ställde klockan på 7:45...trodde jag. När jag slog på tv:n och tv-programmen gick fel tid, enligt mig, så började jag fatta, klockan var bara 6:45!!! Jättekul!! Ja, nu är jag nog den enda som inte fått en extra timme att sova.
Men det var bara att gilla läget. Jag kände att det var tända-ljus-stämning så jag tände alla ljus i lägenheten, MYS!!
------
Igår zappade jag runt på tv:n och fastnade i en film med Matthew Perry (Chandler från Vänner) som jag aldrig hört talas om eller sett förut, "Numb". Han spelar en deprimerad man med personlighetsstörningar som träffar en kvinna. Det kanske låter förutsägfullt, men hela filmen bjöd på överraskningar och var snyggt filmad överhuvudtaget. En väldigt annorlunda och en ganska allvarlig roll för Matthew, som annars brukar spela väldigt komiska roller. Filmen var dock inte bara allvarlig, utan var gjord med glimten i ögat och hade den komiska biten med sig hela tiden. Klart sevärd!

1 kommentar:

Peter & Camilla sa...

Tack för hjälpen idag Mia, det gjorde susen...Tack!!!

Kram