fredag 12 februari 2010

THE BACK-UP PLAN

Nu var det ett tag sedan jag skrev lite film.

Jag sitter ju hemma med min nya dator om kvällarna och lägger in olika sidor som favoriter. En bland dom första jag lade dit var imdb.com. Min bibel när det gäller filmer, tv och skådisar. När jag var inne på den igårkväll såg jag några bilder som dom hade lagt upp från filmen "The back-up plan". Jennifer Lopez har huvudrollen och detta verkar vara en lite mer komisk roll än vad hon har gjort tidigare. Vet inte om hon bemästrar det riktigt, måste kanske se hela filmen först. Jag har inget emot Lopez och tycker att hon har gjort bra ifrån sig i tidigare filmer, men just i denna kanske jag hade velat sett Jennifer Aniston som är en av dom bästa inom komedigenren.

Den har svensk premiär den 30 juni.

Här kommer trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=WAyzwSZ2o48

Inga kommentarer: