torsdag 11 februari 2010

KOMPLETT

Nu är jag lite gladare. Nu är min dator komplett, kan man säga. Har nu bl.a fått igång Voddler, och det ska bli riktigt kul att kunna välja bland hundratals filmer och bara sätta igång en på datorn när man vill.
Jag ska även få en "invite" till Spotify!! Roligt som sjutton. Känns som att jag är den sista på jorden som inte har det så nu är det på tiden.
Nu är det bara mitt trådlösa nätverk som ska funka. Routern var det tydligen inget fel på, enligt min snälla kollega som är experten. Ska försöka gå igång det hela när jag kommer hem.

------
För övrigt så svämmar jag över av stora post-itlappar på mitt skrivbord på jobbet. Det blir alltid så. Så fort jag behöver skriva upp något snabbt så blir det på en sådan lapp, sen ligger den där och bara tar plats....oftast helt onödigt, eftersom det man skrivit upp gäller för just den dagen och sen ligger kvar på bordet. Måste rensa. Idag.
Nu är jag även ägare till filmen "The Hangover". Kände att det var en sådan film som man måste ha i samlingen. Jag vet en person som nog skulle asgarva till denna, för det är samma regissör som gjorde "Old school". You know who you are....! Ni ska få låna den.

1 kommentar:

Peter sa...

Tack!!!!!
Ser fram emot det, känner mig träffad,ler