fredag 12 februari 2010

MY DESK

Jag skrev förut om mitt problem med post-itlappar. Tänkte visa en bild på mitt skrivbord. Även dataskärmen är utsatt av de gula fästisarna. Men det är ju en mycket bra uppfinning..... Idag är det fredag. Den här veckan har gått fort, känns det som. Just nu ligger det en stor och till synes jättegod laxfilébit i stekpannan. Jag kan inte få nog av lax, det är ju så jäkla gott. Konstigt nog är det i Thailand av alla ställen där jag ätit den godaste laxen jag har smakat. Även den godaste köttupplevelsen upplevdes i Thailand. Låter helt fel, men så är det.

Ikväll ska jag över till älskade Busis. Hon har tydligen velat att jag ska komma över och leka....och självklart kommer jag över säger jag, man kan ju liksom inte motstå henne. Att leka lite då och då är också lite kul.

Nu tror jag laxen är klar.....mums!

Inga kommentarer: