måndag 15 februari 2010

GLAD...GLADARE...GLADAST!

Måste bara tjata lite till om att jag är så glad över min nya dator. Ännu gladare är att jag nu har Spotify och kan lyssna på alla mina favvislåtar, hela tiden. Har hittat nya guldkorn som jag inte hört tidigare...delar med mig av dom någon annan gång tänkte jag.

Ännu lite gladare är jag för att jag nu har tittat på min första film på Voddler. Internetanslutningen funkade otroligt nog under hela filmen(det har strulat innan), vilket var skönt. Filmen var en som jag inte hört talas om tidigare och hette "The mistress if spices", och jag valde den dels för att omslaget var väldigt iögonfallande och dels att jag såg att Dylan Mcdermott hade den manliga huvudrollen, ni vet han från serien "Advokaterna".

Men gladast är jag ändå för mina vänner som idag fick sina nycklar till sin nya lägenhet. Härligt för dom, och jag är så jäkla glad för deras skull. När dom har installerat sig ska jag laga mat hemma hos dom....för att ge igen lite för alla gånger jag har käkat hos dom. Vet redan vad jag ska göra och hoppas innerligt att deras smaklökar kommer att le.

Nä, nu ska jag fixa det sista innan jag landar i sängen, Ska nog börja titta på en ny film på Voddler i sängen....

2 kommentarer:

Peter sa...

Mmmmmmm det ska bli gott!!!!!

Camilla sa...

Tack underbara vän... Du är så välkommen till oss, både om du lagar mat eller inte... Det vet du...

Kram