torsdag 18 februari 2010

TORKA

Har ingen direkt skrivarlust längre. Idétorka kallas det nog. Jag får vissa idéer på dagarna och kan ha ett helt inlägg klart i huvudet, men när jag väl sitter framför datorn så står det helt still.

Just nu längtar jag bara till imorgon eftermiddag/kväll, för då börjar ju helgen! Denna vecka har gått riktigt fort och det bara bra. I veckan har jag tillbringat väldigt mycket hos Busis med familj. Burit ner en massa saker till deras nya lägenhet och såklart lekt en hel del med lilla trollet.

Kan kanske passa på och kommentera en film som jag såg i helgen. Blev tipsad av min kollega om filmen "Law abiding citizen", med Jamie Foxx och Gerard Butler. En riktigt bra thriller/action-film som var väldigt oförutsägbar och mycket bra! En bitvis ganska rå film, men otroligt bra gjord där man inte vet vad som händer därnäst. Foxx och Butler är mycket bra i rollerna, även om jag är ovan att se Butler i en sådan hämndlysten roll.

Trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=LX6kVRsdXW4

1 kommentar:

Nettan sa...

DET ÄR INTE SANT, men JAG ska rekomendera en film till dig!!! 123 någonting heter den med John Travolta och Den.... vad han nu heter.... Såååå bra!!!!

Tur att P och C har dig Mia!!!!

Kraaaaaaaam