fredag 11 december 2009

JULLUNCH

Idag har vi jullunch med jobbet. Det brukar vara en lugn och trevlig tillställning. Skönt med ett avbrott i vardagen. Jag brukar vara klar först av alla på alla julluncher då jag äter väldigt lite av det som erbjuds på ett julbord. Jag tar en eller två skivor skinka, några potatisar och sen en massa köttbullar, och sen gäller förstås en grundlig genomgång av efterrättsbordet! :-)
Men ska nu i år försöka att inte få i mig så jäkla mycket av det goda efteråt, men vi får se hur jag lyckas med det.
-------
Ikväll är det final i Idol. Om inte Erik vinner...ja, jag vet inte...då är det ingen rättvis värld.

1 kommentar:

Peter & Camilla...och lilla Jennifer!! sa...

Tack för att du vill komma och förgylla våra kvällar så ofta, och allt du gör för Jennifer!!!!
Du är guld värd för OSS!!!

Kram...