fredag 18 december 2009

KÖTTBULLAR

I tisdags var jag som sagt på julbord. Det ägde rum på Gondolen, vid Katarinahissen. Helt okej julbord. Jag mäter bra/dåligt julbord genom dess köttbullar och jag måste säga dessa var sådär. Lite konstig smak sådär, men ätbara. Stort utbud av annan mat som jag ej äter och på dom andra lät det som att dom var nöjda.

Nu längtar jag efter egna hemmagjorda köttbullar. Jäklar, vad goda dom är. Om jag bara får en sak på jul så får det bli köttbullar......och makaroner. Det har jag gjort några gånger på julafton, ätit bara köttbullar och makaroner. Då är jag som nöjdast....mums!

Nu vet jag inte hur det blir i jul. Vad händer....?

1 kommentar:

Nettan sa...

Det låter nästan som våran jul... Vad händer egentligen??? En sak VET jag och det är att det kommer finnas köttbullar här, OCH DETTA SÄGER JAG NU OCH HOPPAS ATT DU TAR DET PÅ ALLVAR!!! Strular allt till sig och SÅ VILL VI INGET ANNAT ÄN ATT DU KOMMER HIT TILL OSS!!!!!!! Det blir vi 4 och svärmor!!! Lungt och skönt och en massa köttbullar!!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam Mia