tisdag 22 december 2009

YOU NEVER LEARN...

Det är totalt kaos i mitt skåp där jag förvarar sängkläder, handdukar, dukar och diverse annat skit som egentligen inte alls hör hemma där. Kaos.

När jag skulle flytta till den lägenhet jag bor i nu var det första gången jag skulle bo själv. Jag hade inte så mycket saker utan fick "starta om" och köpa allt som hör ett hem till. Handdukar hör ju ett hem till. Nu när jag tittar in i mitt kaosartade skåp så är det just handdukar/badhandukar det enda jag ser och jag förstår för mitt liv inte varför jag köpte så mycket sådant!

Jag använder inte ens hälften av det som ligger packat där. Vissa saker har till och med prislappen kvar på sig. Sanslöst. Så är det någon som vill ha fina handdukar, varsågoda!
----
Jag trodde jag hade mina julklappar under kontroll. Men jag inser att jag inte är helt färdig än. Så imorgon ska jag göra det jag hatar mest i hela världen...trängas med i princip alla andra i hela Sverige som också är ute i sista stund.

Jag frågar mig själv varje år; "varför lär jag mig aldrig?"

Jag är helt säker på att jag nästa år frågar mig själv samma fråga....och året efter det....

1 kommentar:

Nettan sa...

Åhhhhhhhhh, du får INTE kasta handdukarna!!!!
Jimmy behöver sen när han flyttar!!!!!

Hoppas du kommer över någon dag så vi kan "träna" lite!!!

Kraaaaaaam