måndag 21 december 2009

MACDREAMY...?

Ytterligare en helg som bara flugit förbi. Man hinner knappt blinka innan det är måndag igen. Men helgen har varit bra.

Det var 60-årskalas i lördags. En riktig trevlig tillställning med mycket folk, glad stämning och en mycket bra trubadur. Jag skulle hålla ett extra öga på Busis under kvällen, men det behövdes knappt då hon var jätteduktig och snäll hela kvällen. Hon skulle sova hos mig och det gick också helt prickfritt. Hon somnade på ca 45 sekunder, inte så konstigt med tanke på den energi hon hade under kalaset och sprang omkring och charmade alla.

P.S
Tydligen gjorde trubaduren stort intryck på mig då jag inatt drömde om honom! Inget snuskigt alls, utan en väldigt normal dröm (ovanligt för mig) där jag bara fikade med honom. Trevligt som attan. Vaknade dock mitt i fikastunden, och ville så gärna fortsätta fika...men somnade tyvärr inte om. Låg därför och "tänkte" vidare på min dröm, i vaket tillstånd alltså. Vad gör man inte...!

1 kommentar:

Peter sa...

Hahahaha, ja du e rolig du....
Visst var han bra??? OCH trevlig!!!

Förstår att han kanske dök upp lite där i drömmen!!

Kram...