torsdag 10 juni 2010

FÖRBJUDET

En del filmer ska helt enkelt inte göras. Det borde vara förbjudet för filmbolagen att godkänna vissa produktioner. Nu har det kommit en sådan film. Filmen som jag hörde rykten om för länge sedan skulle göras, är nu här.

Det har gjorts en parodi på min största tv-hjälte, Macgyver. Hur kan man göra något sådant? Hur kan man förstöra en sådan kultförklarad och helylleserie som Macgyver? Jag förstår inte.

Efter att ha sett trailern blir jag ännu mer oförstående. Hur kan man göra sådant skit, rent ut sagt? Se och döm själva........just det, filmen heter "Macgruber". Jättefyndigt!


Nedräkning:
15 arbetsdagar kvar till semester!

1 kommentar:

Stina sa...

Jadu, jag kollade på din länk där med "Macgruber". Men jag vet inte riktigt om jag såg så mycket Macgyver i det hela. Såg mest ut som en riktigt ö-film ;)