söndag 6 juni 2010

KRIS

Ännu en fin dag. Till skillnad från alla andra som antagligen på något sätt har spenderat dagen ute, så valde jag att...shoppa.

Japp, jag spenderade förmiddagen i affärer letandes efter sommarbrallor. Det är kris. KRIS. Jag har nästan inga byxor, så jag var bara tvungen att panikköpa något. Jag hittade två par som tur var. Det enda positiva att strosa i affärer en varm sommardag är att det är ganska lite folk och att då inte är köer till provrummen, något jag hatar annars.
------------------
Väl hemma efter min shoppingtur så skulle jag äntligen inviga min nya bästa kompis.

Det har tagit några dagar för mig att mentalt förbereda mig för det första passet med denna, men idag var det dags. Självklart på den varmaste dagen också, men varför inte? Det ska ju kännas att man tränar!! Ska försöka cykla så ofta jag kan, helst varje dag men det vet jag ju redan nu att det inte kommer att hända.
---
Nedräkning:
19 arbetsdagar kvar till semester!

Inga kommentarer: