tisdag 1 juni 2010

HEMMA

Igår på jobbet kände jag mig väldigt tung i huvudet. Kunde inte koncentrera mig på någonting och var bara allmänt hängig. Blev därför en sjukdag hemma idag. Det känns dock bättre redan idag.

Det är ofta så med mig när jag börjar känna mig sjuk. Det bryter sällan ut, utan jag får några lätta symtom som går över på en dag eller två. Konstigt det där, men bättre är väl det än att bli riktigt sjuk och sängliggande i en vecka.
-----------------------------------------

I helgen såg jag färdigt på filmen "It´s complicated" med Meryl Streep, Alec Baldwin och Steve Martin. Den var mycket bättre än vad jag trodde. Jag blev även överraskad att Steve Martin spelade en så "normal" karaktär som han gjorde. Jag har alltid gillat Steve Martin och han är en helt fenomenal komiker som har gjort väldigt extremt roliga och väldigt fysiska komiska roller innan, så det var extra intressant att se honom i denna film.


Inga kommentarer: