torsdag 17 juni 2010

RUBRIK? KOMMER INTE PÅ NÅGON...

Lax. Jag älskar lax. Laxfilé i ugn. Jag kan äta det varje dag om det skulle vara så. Tyvärr är det inte den billigaste fisken man kan köpa...såklart. Varför ska just jag ha en favoriträtt som inte är särskilt billig? Typiskt mig...Det har inte blivit så mycket filmtittande på sistonde. Det är så många serier nu så det hinns inte med. Har inte varit inne på Voddler heller och tittat på någon mer film där sedan dom bytte plattform, eller vad det nu heter. Ska tydligen bli regn i helgen, då kanske man kan passa på. Fast egentligen är det en del i lägenheten som jag borde prioritera, men vad gör man? Jo, man skjuter upp det, som vanligt. Imorgon är en annan dag...(hatar den låten).

Just det, apropå den låten och Christer Björkman. Jag läste på Aftonbladet att Björkman nu ska få hela makten när det gäller att välja ut låtarna till Melodifestivalen och då slopas alltså den jury som tidigare har haft detta ansvar. Min första tanke var katastrof, men sen läste jag att Bert Karlsson tyckte det var bra för då kan vi skylla på Björkman om låtarna är svindåliga. Då tyckte jag helt plötsligt att det var en bra idé!

Nedräkning:
10 arbetsdagar kvar till semester!

Inga kommentarer: