tisdag 29 september 2009

ANTÅGANDE

Nu är vintern i antågande. Imorse var det förbannat kallt. Jag har ännu trotsat höst/vinterjackan och bara gått i fleece, men kände imorse att jag får ge med mig. Behöver dock köpa ny jacka. Har gått med den jag har nu i många år.

Usch, känner att jag behöver en massa nya saker. Jacka, skor, byxor, tröjor. Det är bara att ge sig ut och leta...men jag HATAR det. Fy, vad det är tråkigt att shoppa. Jag tycker modet nu bara är helt förkastligt, vilket gör det hela ännu värre och tråkigare att ge sig ut i affärerna.

Jag vet vad jag skulle vilja ha/behöva...en personal shopper!! Jäklar vad skönt det skulle vara att bara ha någon som räcker fram olika plagg som man kan prova och som såklart sitter som en smäck på första försöket. Yeah, right...who am I kidding here?
Finns ju inte i denna värld att något sådant skulle kunna hända....men som vanligt så kan man väl få drömma lite?

1 kommentar:

Peter sa...

Du får komma hem och värma dig hos oss, här tänder vi MASSOR av ljus på kvällarna och vi ger värme och kärlek till varandra igen.... Underbart!!!

Kram