måndag 7 september 2009

TÖNTIGT

Nu har en ny säsong av "Ensam mamma söker" börjat, där tre singelmammor ska träffa den rätte. Har aldrig gillat den serien.

Tjejerna är jämt så klämkäcka med en dialekt som man spyr på, bor "in the middle of nowhere" och har alldeles för jäkla mycket ögonskugga på sig (vanligvis i grön eller blå färg) och i alla avsnitt spelas svensk musik, oftast dansband. Vad är grejen med det?

Finns det inga singelmammor i storstäderna, t.ex Stockholm eller Göteborg?? Och har personen som fixar musik till programmet inte hittat lådorna med icke svensk musik?

Förutom att jag retar mig på ALLT i detta program ska jag ju inte sticka under stol med att jag faktiskt tittade på första avsnittet igår. Det var dock riktigt outhärdligt och under vissa situationer var jag tvungen att byta kanal. Jag ville främst se vilka killar dom hade valt ut och sitta och gissa vem dom till slut kommer att välja, vilket inte är så svårt.

Inga kommentarer: