tisdag 8 september 2009

ONE OF A KIND

Vilka konstiga drömmar man kan ha ibland. Inatt kommer jag svagt ihåg två separata drömmar, vilket är ovanligt för mig.
Båda två var helt orealistiska, såklart...det brukar ju drömmar vara. Den ena var som en sorts skräckfilm. Ju längre tid som jag är vaken, desto mer glömmer jag.

Ikväll börjar Idol.
Svenska Idol är inte mycket att hänga i granen om man jämför med orginalet "American Idol". Jag menar framförallt kvaliteten på artisterna. Dom svenska idolernas röster är bara skit, om man jämför med Jennifer Hudson, Kelly Clarkson m.fl.

Men det finns dock ett undantag. Sveriges första Idol. En av Sveriges bästa röster...Daniel Lindström!! Finns ingen annan som honom och det kommer aldrig vara någon som når upp till hans kvalitet och proffsighet. Han är "one of a kind".
Jag kommer såklart ändå titta på Idol. Det är ren och skär och lagom underhållning som passar bra efter en arbetsdag.

Inga kommentarer: