söndag 6 september 2009

KLÄDBYTARPARTY

Jaha, då var även denna helg till ända. Tycker dom går alldeles för fort förbi.

Igår var jag på en kollegas klädbytarparty. Alla inbjudna tar med sig ett antal klädesplagg(eller skor, smycken, handväskor m.m), lägger allt på ett bort och sen får man grotta runt i högen och ta det man tycker är snyggt. Man byter alltså kläder med varandra. Sakerna som blir kvar ges till Röda Korset. Kul och bra koncept, tycker jag.

Förutom klädbytet så var det femkamp och lottdragning med priser. Kvällen var riktigt lyckad och jag drack kanske liiiite mera vin än jag borde ha gjort. Det resulterade i att jag sov kvar på soffan. Varför lär man sig aldrig?

Idag har det alltså varit ryggläge i soffan hela dagen.

På tv går filmen "Kärleken checkar in"(som vanligt en värdelös och lökig översättning till svenska). En ganska gullig romantisk film som passar bra på en bakis-söndag.

Inga kommentarer: