torsdag 3 september 2009

KAOS

Idag har det varit kaos på jobbet. Skitmycket att göra. Värre blir det imorgon. Samtidigt är det roligt att hela tiden ha något att göra, men det finns gränser då man blandar ihop mail och personer och vet inte vad man har gjort eller inte.

En rolig sak var att vi fick ett mail om Tore Kullgren, ni vet FCZ-Tore, där vi skulle förlänga hans behörighet på kortet. Han pluggar tydligen fortfarande.

Jag som hade planerat jättemycket att skriva idag...men just nu är allt bara som bortblåst.

Jo, nu kom jag på en sak. Jag har sett det första avsnittet av serien "Mental" (som ett mirakel dök den helt plötsligt upp i min dator) ;-), och tyvärr höll den inte riktigt den standard jag trodde den skulle ha. Man kan absolut inte jämföra den med höjdarserierna "Grey´s Anatomy" eller "House", dom håller ju en egen klass. Men jag ska inte döma efter endast första avsnittet, får se om den blir bättre med tiden.

---------------------

Fina ord från en fin vän...tack...

Inga kommentarer: