fredag 18 september 2009

HELGENS UPPDRAG

Jag var på Jysk igår. Väl där tittade jag på dom köksmöbler som jag hade sett i deras reklamblad. Tyvärr hade dom inte det vita uppställt i butiken utan enbart det svarta. Men det var faktiskt inte så rangligt som jag hade trott. Efter lite velande fram och tillbaks (ska jag ta svart istället, eller kanske blanda?), så slog jag till på det vita bordet+stolarna.

Fick hjälp av en skitsöt kille med att hämta ut det. Jag sa: kan inte du komma hem till mig och hjälpa till att montera ihop allt?
Nääeee....det sa jag ju inte. Men jag tänkte! :-)

Så nu står paketen i hallen. Orkade inte packa upp allt igår, det får bli helgens uppdrag. Kommer sedan lägga ut en bild när allt är monterat och står på plats.

1 kommentar:

Peter sa...

Du kanske skulle ha GJORT det Mia??
Det gäller att våga lite i livet för att få ta hem vinsterna,ler...

Hoppas det blir fint när det blir klart, vi e nöjda med vårat iaf.

Kram