tisdag 1 september 2009

VÄRDELÖST

Det är verkligen värdelöst att vara förkyld. Bland det värsta jag vet är att inte känna någon smak när man äter, det är ju totalt...ja, värdelöst. Då kan man lika gärna låta bli att äta.

Hur som helst...det var körrepetition igår. Den första för terminen. Då brukar vår körledare hitta på något skoj. Denna kväll kom han ut till tonerna av låten "Sway" och sjöng och dansade på scen. Tjejerna i kören (alltså ca 98 %) tjoade och skrek när han svängde "sina lurviga". Roligt var det iaf...

Det gick ju dock inte så bra att sjunga för min del. I början försökte jag hänga med, men märkte snart att rösten inte höll. Så det var bara att mima och hänga med ändå. Det var en bra låt vi övade på, en gospellåt jag aldrig hört förut, och den kommer att låta maffig på konserten.

Ikväll är det dans. Vete sjutton om jag ska gå på den. Får tänka under dagen.

Inga kommentarer: