lördag 12 september 2009

I´VE MADE UP MY MIND

Jag började skriva om några tankar som har grott i mitt huvud ganska länge nu, men raderade det för jag känner att det inte är riktigt rätt tillfälle att börja skriva om det efter tolv på natten. Men jag vet att jag har bestämt mig angående det jag har i tankarna i alla fall...

Har umgåtts med världens bästa vänner samt Busis idag. Hon börjar bli riktigt stor nu och säger fler och fler ord. Det är så roligt att följa med i utvecklingen hos denna underbara varelse. Hon charmar och testar hela tiden.

Imorgon måste jag ta tag i städningen här hemma. Nu har jag skjutit upp det alldeles för länge....jag ska inte säga hur länge, det är ju nästan skämsigt. Ska det vara så svårt att ta fram dammsugaren och dra några varv på golven? Nä, nu blir det skärpning.
----------------------
Ett latinskt ordspråk;
En sann vän är en sällsynt fågel

Vilken tur jag måste ha som har två sådana i mitt liv...

3 kommentarer:

Nettan sa...

Man kan faktiskt skriva om sina tankar efter kl 12...

Ja, sanna vänner finns, fast dom är inte många... Vänner är en sak, men riktigt sanna vänner... dom är sällsynta!

Och busan, vår allas älskade busan, fasters allra goaste älskade unge, vet inte vad jag skulle göra utan henne... Det bästa som finns (Oj, har jag två egna oxå?????)

Städa KAN man skjuta upp lääänge... fråga mig, jag VET!!!

Kraaaaaaaaaam Mia

Camilla sa...

Nu blir jag ju nyfiken...??? Vad för tankar???
Vet inte hur många gångerjag har suttit framför datorn och börjat skriva, men sen raderat allt för jag känner att det kanske inte är så lyckat att skriva det i bloggen så de som läser min blogg kan läsa det. Just nu måste jag hålla vissa saker inom mig för annars kommer det att bli en massa frågor... Du vet vad jag menar och även P vet...

Mia, Busis tycker sååå mycket om dig! När vi säger att du ska komma över skiner hon upp och vill att du ska komma på en gång...

Vi ses snart!

Kram

Peter sa...

Du är också en sann vän Mia!!!
Både jag och Camilla håller dig varmt om våra hjärtan, och Busis är helt tokig i dig!!

Vi finns där för dig, oavsett vad du har för "tankar" eller "problem" som gnager i dig!

Kram från Peter....du vet Busis pappa!!!