onsdag 23 september 2009

HATAR SKOR

Idag var det träning med jobbet. Varje onsdag kör vi träningsformen Easyline. Kul och bra sätt att träna. Kanske lite pensionärsvarningsaktigt, men skit samma. Man tränar 30 sekunder på varje maskin, och hoppar sedan över till nästa. Plattorna mellan maskinerna är till för kondition.

Efter jobbet var vi och kollade på Skopunkten i Barkaby. Jag som får omedelbar klåda så fort jag går in i en skoaffär...klarade faktiskt att gå runt och titta en snabbis på utbudet. Men fy fan vilket gräsligt skomode det är nu. Det är problem varje gång jag ska ha nya skor. Jag HATAR skor och ännu värre att prova skiten och försöka köpa något.

Tittade på Idol ikväll. Roligt med alla uttagningar och se om ens favoriter kommer vidare. Under ett inslag i programmet tyckte jag att jag hörde filmmusiken från Bourne-filmerna (Matt Damon), vilken är skitbra!

Längtar till helgen....

Inga kommentarer: