onsdag 16 september 2009

LYCKAT

Ja, var ska jag börja? Den långa eller korta versionen?
Det blir nog den korta. Det mesta som hände på båten går inte att återberätta i skrivandets ord.

Det var mycket skratt, mycket sång, mycket musik. Många dansade (dock INTE jag) och vi som var med från kören sjöng med när bandet spelade spelade, vilket var uppskattat från dom.

Det var körrepetition på måndagkvällen och vi fick lära oss två nya låtar, bl. a Michael Jackson´s "The way you make me feel". Det var rolig att sjunga och blir nog skitbra när vi väl sätter den.
Den andra låten var "Hail holy queen", och den är med i filmen "En värsting till syster". A capella-stycket i början kommer bli maffigt med 900 personer. En annars fartfylld och härlig låt! Se den här nedan...



På tisdagseftermiddagen var det allsång med Anna Book. Jäklar, vad rolig hon är. Har fått en helt annan bild av henne nu. Har alltid gillat henne och tyckt hon var härlig, men hon var riktigt jäkla kul!! Hon gjorde så att till och med Gabriel tappade fattningen lite och inte visste vad han skulle säga, första gången det händer!

Lyckad kryssning helt enkelt!

(säg till om någon inte ser youtube-klippet, skulle vilja veta om det är jag som gör fel)

1 kommentar:

Peter sa...

Jag kan INTE se det!!!! Inte några klipp du lägger ut här, tyvärr, så antingen gör du fel eller så fattar jag inget..hmm..kan ju vara så, faktiskt.

Snart ska vi gå och hämta Busis på dagis...hon kommer bli såååå glad.

Hoppas ni får det roligt i kväll sen när mamma och pappa åker iväg?

Kram