tisdag 22 september 2009

SENT

Oj, vad klockan är mycket. Blir en snabbis här...

Kör i måndags. Ny låt vi fick lära oss var Dolly Parton´s "9 to 5". Jäklar, versen är supersnabb med massor med ord...men det klarar vi nog. Stämmor i refrängen blir coolt!

Dans idag! Gick helt okej. En ny dans som inte helt satte sig, men jag får ha tålamod. Den kommer nog så småningom...men jag vill ändå kunna den på en gång!

*
Är så glad för mina vänner...dels för att dom har funnit varandra, dels för att jag får vara en del av deras liv.
Jag har alltid varit en person som hellre lyssnar än pratar. Har riktigt aldrig varit bra på att prata av mig hos människor, av olika anledningar. Men att VETA att du finns där om jag någonsin vill prata....det känns jättebra.
God natt....

1 kommentar:

Peter (en överlycklig kille,ler) sa...

Tack vännen!!!

Vi är båda glada över att vi "hittat hem" igen till varandra, till OSS som en familj..känns underbart faktiskt!!

Vi är också båda jätteglada att DU finns i våra liv, och kanske speciellt i Jennifers liv, hon älskar SIN Mia, och blir alltid glad när du kommer på tal..

Vi kommer alla vara vänner länge, länge, länge, länge.... Det vet jag!!!

Kram