torsdag 26 november 2009

BRA TV?

Halkade in på programmet Förkväll idag. På torsdagar är ämnet tydligen kärlek. Där ska en utvald kille snacka med tre tjejer och välja en av dom i slutet av programmet. Jag har bara sett korta fragment av detta inslag sedan tidigare. Min första känsla...pinsamt, och byt kanal!! Men idag hade jag på det i bakrunden medans jag gjorde annat och hörde då hur han pratar med en av tjejerna. Ska försöka återge det kort;

Östermalms-slisk-killen: Jaha, så du gillar att baka.
Blond tjej: Jaaa...hihi....
Östermalms-slisk-killen: Vilken tur, för jag är ett riktigt kakmonster.
Blond tjej: Jaha...hihi...
Östermalms-slisk-kille: Vad är din favorit att baka då?
Blond tjej: Kärleksmums...hihi....

Jag KRÄKS....och vill byta kanal. Men det gjorde jag inte. Jag stod ut....och jag förstår inte hur jag kunde göra det såhär i efterhand. Är det verkligen bra tv? Näe....

Inga kommentarer: