lördag 7 november 2009

HÄLSO-MÄSSA

Nu i helgen är det "Allt för hälsan"-mässa i Älvsjö. Om mitt huvud inte tänker bråka med mig imorgon tänkte jag försöka ta mig dit och titta.
En av utställarna är Springtime travel, där bl.a Blossom Tainton är med och arrangerrar träningsresor. En av dessa resor gjordes i våras, där Herr körledare Gabriel samt delar av kören åkte med. På detta träningsläger blandas sång och vanlig träning. Allt är frivilligt och man kan vara med på dom pass man vill.

Nu ska denna kör sjunga ett par låtar på mässan. Det är delvis jag åker dit och tittar. Kul att titta och lyssna på kören för en gångs skull, istället för att själv vara med och sjunga.

Straxt börjar filmen Desperate hours med Gerard Butler och Maria Bello. Hyrde den när den kom ut på DVD, och den var riktigt bra. Ska se om den nu, tänkte jag. Mycket oväntat slut...om jag kommer ihåg rätt.

Inga kommentarer: