onsdag 25 november 2009

YES!

Känns jäkligt bra nu alltså. Jag har kommit in i värsta träningsperioden och jag märker redan att kilo för kilo försvinner. Det syns dock inte utåt sett än, men jag känner desto mer. Vissa klädesplagg börjar bli pösiga. Men jag är dock långt ifrån mitt mål. Det finns många klädesplagg i garderoben som jag har som "målplagg", och planen är att jag ska kunna ha några till sommaren nästa år. Hela processen får dock ta sin tid och jag tänker helt enkelt gå långsamt framåt. Tålamod är nyckelordet...vilket kan vara jäkligt svårt vissa perioder.

Hoppas bara jag kan hålla i denna känsla. Känslan av att jag har kontroll och viljan att hålla i det här...träna regelbundet och äta bra. Inget småätande mellan målen. Men unna sig något gott på helgen måste man få, annars står man nog inte ut.

-----
På tv är det Grey´s anatomy, som jag INTE KAN SE, för min förbannade box trasslar just på 5:an. Måste göra något snart. Funderar på att köpa ny box, men dom är ju inte direkt det billigaste man kan köpa. Tittar istället på repriserade avsnitt av Prison Break, som går på ZTV.
Nu ska jag gå och lägga mig....ovanligt tidigt för en gångs skull. Inte ofta man lägger huvudet på kudden innan 22. Dessutom har jag precis bytt till rena lakan, jäkligt skönt.

2 kommentarer:

Peter & Camilla sa...

Heja, heja, heja.....You can do it!!!!

Vitlökssmöret kan du lämna av här,ler..

Kram

Tarras sa...

Bra Mia!!! Kämpa på. För mig går det inte alls just nu. Är inne i en svulla och goffa-period. Blä.