torsdag 5 november 2009

KLASSIKER

Eftersom det sista jag läste igårkväll på aftonbladet var att ett snöoväder var på väg mot hela landet så trodde jag med all säkerhet att jag skulle vakna i en mardröm imorse och se ett vitt fasansfullt, vidrigt vitt täcke på marken...men nä, inte det. Istället ska det "regna snö"....mmm, mysigt!! Vem gillar inte det?

Nä, nu ska jag sluta klaga.
I bilen på väg till jobbet hörde jag en gammal klassiker på radion. Den gjorde så att jag för en sekund, men bara för en kort sådan, glömde bort vädret ute. Jag gillar vekligen Bryan Adams och hans "Summer of ´69", jag blir så glad av den och jag ser musikvideon framför mig. Japp, en riktig klassiker.
Nu när jag försöker lägga ut ett youtube-klipp på just den videon så hittar jag ingen som man får kopiera. Attans bananer!!!

Jag ska iaf sätta på Bryans best of-skiva när jag kommer hem. Han har gjort många, många bra låtar.

Inga kommentarer: