tisdag 10 november 2009

RESA - VAR?

Känner nästan att jag måste be om ursäkt för mitt förra inlägg. Jag "skällde" naturligtvis inte ut personerna i sig, jag såg inte ens vilka det var. Det är själva grejen att en del människor inte har viljan lära sig vissa saker. Jaja, nog om det.

Jaha, så är kanske USA-resan ändrad...igen! Jisses, vi hinner ändra oss hur många gånger som helst innan vi bestämmer oss. Först var det alltså New York, sedan roadtrip i Californien och så nu...en kryssning i Karibien med Oasis of the seas, världens största båt/fartyg. Det lutar nog dock ändå åt roadtripen i Californien, men det är ett tufft beslut.

Kryssningsresan går att kombinera med 6 nätter i Miami först, sedan kryssning och sen avslutas resan med tre dagar i New York. Det skulle ju vara huuuuur härligt som helst. Men nu har jag ställt in mig på roadtripen och har kollat flyg och så redan. Men mina tankar vandrar ändå till kryssningen då och då....
Vad skulle ni välja??

1 kommentar:

Peter sa...

Ja du, svårt det där..... Själv skulle jag valt mellan Road-trip i Cali eller kryssningen.... Men du vet ju vad jag tycker om Cali, så det är väl föga överraskande??

Kryssningen låter asnice det med, men sitta p åen båt såå många dagar är kanske tröttsamt i längden, även om man går av på vissa ställen.

Du får tänka igenom allt några gånger..

Kram...